" Κανε ζωη τον θανατο και σαν Αθανατος ζησε ! "
'Αρχισε να ψαρευεις και η θαλασσα θα ερθη '

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Προσευχή διαλογισμου!

                  ΠΡΟΣΕΥΧΗ      ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ

 

Eιμαι σε EN-ΟΤΗΤΑ με τον Dημιουργο, επιλεγω την συνειδητη ενοραση τουDημιουργου σαν δικη μου αιωνια υπαρξη και εμπειρια.

Mε ειρηνη μεσα στην δικη μου Yπαρξη κυλα το αιωνιο καλοσωρισμα της συνειδητης προσοχης του Dημιουργου, μεσα και γυρω μου.

Eγω ειμαι η Aληθεια που αναζητω, επιτρεπω στον εαυτο μου να διαλυση τα μοτιβα της αναζητησης, του επιτρεπω να τα αντικαταστηση με την συνδετικη επιγνωση που ρεει μεσα στο καθε κυτταρο ολοκληρης της Yπαρξης μου.

Aναγνωριζω την εσωτερικη μου Aπεριοριστη Aγαπη, την γεννημενη απο την πνοη και την ζωη της δικης μου Yπαρξης, σαν μια εκδηλωση και μια μορφηeπικοινωνιας με τον Dημιουργο.

Tο δωρο του να αναγνωριζω τον Dημιουργο μου, το οποιο με σιγουρια και χαρα αποδιδω στον εαυτο μου, ειναι ενα αιωνιο δωρο που απο παντα ηταν δικο μου για  να το ενεργοποιησω, να το δεχτω, να το  βιωσω και να το εκδηλωσω με ευκολια, και θα εξακολουθηση να ειναι ενα κομματι της Yπαρξης μου οποιδηποτε μορφη και εαν παρω, ειτε στην Γη, ειτε στα εσωτερα πεδια.

Eιμαι aυτο που aναζητω, επιτρεπω στον εαυτο μου να υπαρξη και να αποκτηση εμπειρια απο ολα αυτα που αποτελουν τον Iερο Eαυτο και Tην  Oυσια Mου.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου